۱۸ مهر ۱۴۰۳، ۱۰:۰۰

معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان وبلوچستان خبر داد؛

احداث ۶۲ کیلومتر راه روستایی در جنوب سیستان و بلوچستان 

احداث ۶۲ کیلومتر راه روستایی در جنوب سیستان و بلوچستان 

ایرانشهر_ معاون فنی و راه روستایی اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان از احداث۶۲کیلومتر راه روستایی در جنوب استان از ابتدای سال جاری تا کنون خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان، سعید بلوچی، گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۶۲ کیلومتر راه روستایی در جنوب استان با اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیارد تومان به بهره برداری رسیده است.

وی با بیان اینکه ایجاد راه دسترسی مناسب به روستاها موجب توسعه آن می‌شود، ادامه داد: با احداث این میزان راه روستایی، ارتباط روستاها با یکدیگر و مراکز شهری تسهیل شده و دسترسی روستاییان به خدمات ضروری مانند آموزش، بهداشت و غیره بهبود چشمگیری خواهد یافت.

وی با اشاره به اجرای ۸۱ دستگاه ابنیه فنی در راه‌های روستایی، افزود: بیش از ۱۲۳ کیلومتر زیرسازی راه روستایی طی این بازه زمانی انجام شده که این امر نشان از وسعت و اهمیت این اقدام است.

معاون فنی و راه روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان در پایان خاطر نشان کرد: با احداث این میزان راه روستایی در جنوب استان توسط این اداره کل، بیش از ۳۰ هزار و ۵۶۱ خانوار از مزایای آن بهره‌مند خواهند شد.

کد خبر 6251507

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha